Gestart vanuit een rol als Salesforce Consultant 3 jaar geleden, groeide Sander Schenk recentelijk door naar zijn huidige functie als Salesforce
Intigris collega Stefan Schellings behaalt 6e Salesforce certificaat
Vanuit Intigris stimuleren wij onze consultants om zoveel mogelijk Salesforce certificeringen te behalen. Naast dat dat heel leerzaam is voor hen,
Carlijn de Haan sluit zich aan bij Intigris als Salesforce Consultant
Sinds 1 december 2021 mogen wij Carlijn de Haan onderdeel noemen van het Intigris team! Zij is gestart bij ons als Salesforce Consultant. Dat is voor
Wat is een Omni-Experience Strategie en hoe kunnen bedrijven in de manufacturing industrie deze creëren?
Nu consumenten steeds meer de positieve kanten van verschillende technologische innovatie ontdekken, ligt de markt wijd open voor bedrijven om aan
Wat is Field Service Management en hoe kun je het verbeteren?
Field Service Management is een term die steeds vaker wordt genoemd, en ook steeds belangrijker aan het worden is. Organisaties die klantgericht
7 tips voor een CRM-oplossing implementatie
De implementatie van een CRM-oplossing heeft impact op je organisatie. Maar dat is ook nodig als je met CRM je bedrijf naar een hoger niveau wilt
Jeanette van Berkel start bij Intigris als Managing Consultant
Jeanette van Berkel sluit zich per 1 september 2021 aan bij het Intigris team. De sportieveling zal vol enthousiasme starten in de rol van Managing
Het Intigris team breidt zich uit met Wierish Lachmipersad
Vanaf 1 september 2021 sluit Wierish Lachmipersad zich aan bij Intigris als Senior Delivery Manager. Deze fanatieke voetbalsupporter heeft als motto
4 toekomstbestendige tips voor je salesteam
‘'Hoe ziet de toekomst van sales eruit?’' is een vraag die maar moeilijk met 100% zekerheid te beantwoorden is. Wat we wel met zekerheid kunnen zeggen